28 Temmuz 2010 Çarşamba

Ferih Fahur ANAYURDUM insanı Yılmaz YILMAZ

...mavi gök kınalı kuzularım yılmaz YILMAZ meleşiriz SADE VATAN!


...

...


“hayatı kendim için yaşamıyorum. ve korkmuyorum
hiç bir şeyden. başıma gelecekleri de biliyorum.
her şeye rağmen düşmana inat yaşayacağız.
Yarın bizim çünkü...”


dinle durnam dinle “biz yiğitlikleriyle destan yazmışız milletiz “


kona göçe bu dünyada / “dost ağlatır, düşman güldürür “
hepsi dönerli ayna / göbeller oynasın göbek havası
iki yol ağzındayız deme / özgürlüğü çoktan seçmişiz
ferih fahur / ANAYURDUM insanım yılmaz YILMAZ

desinler “dalyan gibi bir çocuktu” / arkadaş
… umut ekti/ umut biçti / umut verdi / UMUT derdi!..
desinler vatansızdı desinler / diyenler fermanlı deli
o çirkin kral "....yeri boş değil ki doldurulsun "

dinle durnam dinle!


“korkular, acılar ve zulüm yenilecektir bir gün,
insanoğlunun yıkılmaz inancı ezecektir vahşeti MUTLAKA EZECEKTİR!”


“Canım, Sevdiğim, Yüreğim...


Bu duvarlar yetmiyor bizi ayırmaya bilesin...
Bu parmaklıklar, bu demir kapılar, bu hava, inan...
Bazen bir yumrukta yıkacak kadar güçlü,
Bazen bir serçe kadar güçsüzsem, bir nedeni vardır...
Hangi zorluğu yenmemiş insanoğlu
Hele taşıyorsa içinde bu insanca sevgiyi
Güzel günler zorlu duraklardan geçer sevdiğim
Damla damla birikiyor insan. Damla damla sevgili...
Bir gün akıp gideceğiz hayata...
Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin.
Benim yüreğim sensin simdi, seni vurur durur...
Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde.”

dinle durnam dinle!


MEMLEKETİM MEMLEKETİM benim

Atamın özsuyu da feriştah / anaların rahminde dolu yiğit
mavi gözlü / yeşil gözlü / bakır rengi / efeli he gardaş gardaş
.............bölünmeyiz böldürmeyiz / kanmayın kandırmayın
bizi bize kırdırmayın süt kokar ağızları meleşir kuzularım
ANA VATANIM ANADOLUM
insanım bu yoldan baş verir de dönmez dönmez






Nil Alaz


* Alıntılar YILMAZ GÜNEY'e aittir